Concept beleidsstukken horeca, evenementen en terrassen ter inzage
Gemeente Bergen wil graag duidelijke regels stellen rondom horeca, horeca gerelateerde
festiviteiten en evenementen. Hiervoor worden drie beleidsregels vastgesteld: het
evenementenbeleid, het terrassenbeleid en beleidsregels geluid bij horeca, horeca gerelateerde
festiviteiten en evenementen.
De concept beleidsstukken liggen van 14 september tot en met 25 oktober 2021 ter inzage. U kunt
de documenten downloaden op www.bergen.nl/concept-beleidsregels of inzien tijdens de
openingstijden van het Klant Contact Centrum, Raadhuisstraat 2 in Nieuw Bergen.
Tot en met maandag 25 oktober is het mogelijk om op de concept beleidsstukken te reageren. Dit
kan door een mail te sturen naar
naar Raadhuisstraat 2, 5854 AX Nieuw-Bergen L, onder vermelding van ‘inspraak op [naam stuk]’.
Wanneer de inspraakperiode voorbij is, worden alle reacties verwerkt. Het college van burgemeester
en wethouders maakt daarna een eindrapportage. Daarin kunt u lezen welke reacties zijn ontvangen
en of daar aanpassingen aan de plannen uit zijn voortgekomen.