Gemeente Bergen partner MKB-Limburg
Gemeente Bergen is partner geworden van MKB-Limburg. Deze vereniging brengt ondernemers uit heel Limburg samen en zet zich in voor een sterk ondernemersklimaat.
"We vinden het belangrijk om de verbinding tussen ondernemers en de gemeente verder te versterken. Door deze samenwerking krijgen we meer zicht op wat er speelt in het bedrijfsleven en kunnen we beter inspelen op wat ondernemers in de gemeente Bergen nodig hebben", verduidelijkt wethouder Wouter Bollen. .Zo werken we samen met ondernemers aan een sterke lokale economie die bijdraagt aan de leefbaarheid van onze dorpen."

Foto: Wethouder Wouter Bollen(links) en Martijn van Helvert (MKB-Limburg) bij de ondertekening van het partnerschap. (foto: Gemeente Bergen)







